Pages

Saturday, October 12, 2013

သူငယ္ခ်င္းလို႕ပဲဆက္၍ေခၚမည္ခိုင္

သူငယ္ခ်င္းလို႕ပဲဆက္၍ေခၚမည္ခိုင္ (Download)
ႏွမျပာ၀င္းေနရစ္မင္းဟု ကြ်န္ေတာ္ မေျပာရက္ပါ။ တတ္ႏိုင္လွ်င္ ကြ်န္ေတာ္မေျပာခ်င္ပါ။ ေႏြ၏ပင္အိုကို စြန္႕ခြာေျမသက္ ေလထက္ပါေလသူ ရြက္၀ါတို႕အား ပင္အိုသည္ ႏွဳတ္ဆက္စကားမဆိုႏိုင္သကဲ႕သို႕ ကြ်န္ေတာ္လည္း မဆိုႏိုင္ခ်င္ပါ။ ခက္သည္မွာ ခိုင္သည္ ရြက္၀ါ မဟုတ္။ ကြ်န္ေတာ္သည္လည္း ပင္အိုမဟုတ္။ ၾကံဳရခ်က္ နာသမွ်မွာ ရြက္၀ါ ႏွင့္ ပင္အိုပမာပင္ မႏွိဳင္းသာခဲ႕။ ပင္အိုအတြက္မူ ညိဳေသာရြက္တို႕ ေၾကြစင္ေလလွ်င္ ပ်ိဳေသာရြက္တို႕ ေ၀လြင္ေပမည္။ ႏွစ္လႊာေပါင္းမွ တစ္ရြက္ ျဖစ္ရသည္႕ စြယ္ေတာ္ရြက္လွ်င္ တစ္လႊာေၾကြခဲ႕ျပီမို႕ တစ္ရြက္မမည္ေလသကဲ႕သို႕ မျပည္႕စံုေတာ့ေသာ အထီးက်န္ ဤဘ၀၀ယ္ ဘယ္အခ်ိန္ထိ ရပ္တည္ေနရမွန္းမသိႏိုင္သည္႕ ကြ်န္ေတာ္ႏွင့္စာလွ်င္ ပင္အိုသည္ ကံေကာင္းပါေလသည္။ ခံစားမွဳ မရွိ၍လည္း ပို၍ ကံေကာင္းပါေလသည္။
....
သံသရာအဆက္ဆက္ ျပန္ဆံုေတြ႕ရတဲ႕ရက္ထိ ခိုင့္ကို သူငယ္ခ်င္းအျဖစ္နဲ႕ပဲ ေမာင္..ဆက္ခ်စ္ပါရေစေတာ့ ခိုင္…

                   (သူငယ္ခ်င္းလိုပဲဆက္၍ေခၚမည္ ခိုင္ ၊ တကၠသိုလ္ ဘုန္းႏိုင္)

No comments:

Post a Comment